אין לנו ספק כי לנוסעים רבים יש שאלות רבות בכל הנושאים הקשורים לטיולם או לחופשתם, ריכזנו כאן שאלות רבות בהן נתקלנו במהלך השנים חלקן כלליות וחלקן מתאימות יותר לנוסעים שרכשו מאתנו אטרקציות וסיורים לרבות כרטיסים למופעים , משחקי כדורגל או אתרים תיירותיים כמו פארקי שעשועים , מוזיאונים וכו'. אם החמצנו שאלה צוות מגה תיירות ישמח לעמוד לרשותכם ולענות על כל שאלה. כי אתם צריכים לנסוע לחופשה שלכם בראש שקט.

איך ניתן רכוש אטרקציות וסיורים מקומיים?
ניתן לרכוש כרטיסי כניסה לאטרקציות וסיורים מקומיים באמצעות האתר / מרכז המידע והמכירות של קבוצת מגה תיירות ובכל משרדי הנסיעות בארץ.

 

איך ניתן לשלם עבור האטרקציות והסיורים?
 אפשר לשלם בכרטיס אשראי ב-4 תשלומים ללא ריבית או עד 18 בקרדיט. החל מיום ההרשמה
 ניתן לשלם בהעברה בנקאית ולהציג אסמכתא על אישור התשלום.
ברכישת כרטיסי מופעים ואירועי ספורט שבהם אין לנו הקצאה מראש של כרטיסים לא יחויב כרטיס האשראי אלא יהיה לביטחון בלבד עד לאישור כרטיסי הכניסה .

מהו שער המטבע לחישוב?
המחירים הנקובים במטבע זר יחושבו לפי שער המחאות גבוה ביום החיוב וללא ריבית והצמדה.
במידה הנוסע בוחר לשלם בתשלומים החברה רשאית לגבות ריבית בגין התשלומים הנוספים.

איזה מטבע יש לקחת לנסיעה?  
מומלץ לקחת מטבע מקומי עפ"י המסלול, ברוב טיולי אירופה משתמשים ביורו, בארה"ב בדולר וכו', ניתן בד"כ לרכוש גם מטבעות מקומיים אחרים כמו דירהם אמירתי באט תאילנדי וכו"

האם ניתן לשלם בכרטיסי אשראי בחו"ל?
 ברוב המקומות המסודרים ניתן לשלם בכרטיס אשראי. יש לבדוק שהכרטיס בינלאומי וחובה לדעת את הקוד הסודי. יש מקומות שלא מקבלים אמריקן אקספרס או דיינרס. בכל מקרה לא להסתמך רק על אשראי.

האם לפרוט כסף בארץ או בחו"ל?  
זה לשיקול הנוסע בלבד. אנו ממליצים להצטייד בכסף מזומן מראש על מנת לא להיתקע.
במהלך הנסיעה תוכלו לפרוט כסף במקומות המיועדים לכך.  זכרו  כי על החלפת כספים בבתי מלון, בשדות תעופה , בנקים או חלפנים נגבית עמלה .

האם צריך לשלם טיפים?
מקובל לשלם טיפים לנותני השירותים  המדריך המקומי , נהג המקומי . גובה הטיפ על פי המקובל בכל מדינה

מרבית הכרטיסים למופעים ואירועי ספורט נמכרים על ידי TISAMIPO  המתמחה בתחום זה. ומארגנת חבילות תיור הכוללות טיסה ,מלון, הסעות וכרטיסי כניסה . ניתן כמובן גם לרכוש רק את כרטיסי הכניסה.

מתי והיכן אקבל את כרטיסי הכניסה למופעים/אירועי ספורט/אטרקציות?
אנו רוכשים את כרטיסי הכניסה למופעים ואירועי ספורט  מהספקים הגדולים ביותר או ישירות מהאירוע/מופע
לעיתים הכרטיס יישלח אלינו ואז יועבר ללקוח, לעיתים יישלח לבית המלון של הלקוח בחו"ל ובמקרים רבים יהיה זה כרטיס אלקטרוני עם ברקוד שיישלח במייל אלינו ומאיתנו אל הלקוח.
לגבי אטרקציות בדרך כלל יהיה זה כרטיס אלקטרוני שאנו מפיקים בעצמנו או שובר לאתר.

האם הכרטיסים חוסכים ממני את העמידה בתור לקופה??
אטרקציות- במרבית המקרים הנוסעים מקבלים כרטיסים אלקטרוניים שחוסכים את העמידה בתור לקופות.
במספר מקרים הנוסעים מקבלים שובר שאותו עליהם להמיר לכרטיס כניסה בקופה.
לגבי מופעים ואירועי ספורט -בד"כ מקבלים כרטיס כניסה כך שאין צורך לעמוד בתור בקופות.
בכל מקרה במועד ההזמנה יעודכנו הנוסעים לגבי כך על פי האתר או המופע שמוזמן.

מהם מגבלות הקורונה לגבי אטרקציות
כל מדינה קובעת את מדיניות הפתיחה של האתרים בשטחה. התמונה המסתמנת כרגע היא כי יש הקפדה על ריחוק חברתי ולכן נכון להיום מגבילים את מספר המבקרים בכל יום /שעה באתרים השונים. על פי האתר.
משמעות הדבר לגבי הנוסעים היא שיש צורך באתרים מסוימים להזמין כרטיס ליום מסוים ולאתרים אחרים ליום ושעה מסוימים ולעמוד במועד שהוזמן.
איחור בזמן ההגעה יכול לגרום לכך שההזמנה תבוטל על ידי האתר. ולא יינתן החזר כספי.

האם אני משלם את מחיר הכרטיס הרשמי ?
התשובה כאן שונה לכל סוג כרטיס-
אטרקציות- המחיר יהיה בד"כ נמוך מהמחיר הרשמי של האתר לבודדים.
אירועי ספורט ומופעים- המחיר יהיה גבוה יותר בדרך כלל עקב עלויות נוספות של ספקים בחו"ל שרוכשים כרטיסים שנה מראש, מוסיפים את עמלתם , הוצאות שונות כמו דמי משלוח אם יש, וגם ביקוש והיצע למופע או לאירוע.
המידע לגבי פערי המחיר יועבר אל הנוסעים הרוכשים כרטיסים בלבד בטרם הרכישה בשקיפות מלאה.

האם אפשר להביא ילדים ו/או תינוקות למופעים
לחלקם כן ולחלקם לא. נציג  TISAMIPO ישמח לעדכן על פי האירוע המדובר.

היכן אשב בהופעה/באירוע הספורט?
למרבית האירועים מקום הישיבה מוזמן לקטגוריה מסויימת של כרטיס ולכן אין הבטחה לישיבה בשורה או בכיסא מסוים בתוך הקטגוריה . יש כמובן התחייבות לישיבה יחד לזוגות . קבוצת חברים ייתכן ותפוצל בתוך אזור הקטגוריה שנרכשה.

האם ניתן להזמין כרטיסים למופעים ואירועים שאינם מופיעים באתר?
כמובן. נציגי TISAMIPO  ישמחו לעמוד לשירותכם וינסו להזמין עבורכם כרטיסי כניסה גם למופעים שאינם באתר.

האם אישור הכרטיסים מידי?
לחלק מהאירועים  והמופעים אנו רוכשים מלאי כרטיסים כך שאלו יאושרו מידית.
לחלקם אנו מזמינים רק בכפוף להזמנת הלקוחות ולכן עלינו להמתין לאישור הספק .
במקרה כזה לא יחוייב כרטיס האשראי עד לאישור הכרטיס לשביעות רצון הנוסעים וישמש לביטחון בלבד.

למי אני מתקשר אם הנציג המקומי לא הגיע לשדה או לסיור שרכשתי?
על שוברי ההסעה והסיורים שרכשת תצויין באופן ברור נקודת המפגש עם הנציג המקומי ו/או המדריך המקומי בסיורים שרכשת וכמובן טלפון של הנציג המקומי שלנו באמצעותו תוכל לאשרר את הסיורים ולפתור בעיה במידה ותהיה. תקבל גם טלפון חירום של משרדנו בארץ שיסייע בידך במידה ותיתקל בבעיה כלשהי בכל הקשור לשירותים שנרכשו מאתנו.

איזה מסמכים צריך לקחת לנסיעה?
לכל נסיעה לחו"ל צריך לקחת כרטיס טיסה אלקטרוני, דרכון בתוקף ל-6 חודשים מיום יציאת הטיול, ביטוח רפואי ומטען, מרשמי תרופות באנגלית וטופס קטין במידת הצורך. וכמובן את השוברים  והכרטיסים לשירותים שנרכשו על ידך לרבות שובר לבתי המלון ולסיורים המקומיים , כרטיסים לאטרקציות , למשחקי כדורגל או למופעים.
קרא בעיון את סעיף 8 לגבי מסמכים נוספים בתקופת הקורונה.

האם ניתן להנפיק דרכון בשדה התעופה?
ניתן להנפיק דרכון זמני בשדה התעופה שתקף לשנה. יש לקחת בחשבון שהעלות גבוהה מהנפקת דרכון רגיל ויש להנפיק דרכון קבוע כשחוזרים לארץ.

לאיזה יעדים צריך אשרות כניסה?  
בדוק אם יש צורך באשרת כניסה ליעד נסיעתך. הסדרת האשרות באחריות של הנוסעים בלבד ובסיוע סוכן הנסיעות שלהם. ניתן להיעזר בשרותי מרכז המידע והמכירות של מגה במידה וההרשמה נעשתה במגה.

האם מגה מנפיקה אשרות כניסה?
מגה לא מנפיקה אשרות כניסה. מגה יכולה לסייע בתהליך מילוי הטפסים הרלוונטיים וטיפול בקבלת אשרת כניסה כנגד תשלום של דמי טיפול עפ"י מחירון התאחדות סוכני הנסיעות, וזאת רק לנוסעים הרוכשים חבילת תיור במרכז המידע והמכירות. נוסעים הנרשמים במשרדי הנסיעות יקבלו את הסיוע מסוכן הנסיעות שלהם.

האם חובה לרכוש ביטוח רפואי ומטען??
לדעתנו חובה על הנוסעים לרכוש ביטוח מטען וביטוח רפואי לפני צאתם מהארץ ולבדוק היטב את מגבלות הפוליסה והתאמתה לצרכיהם. הביטוח חייב להיות מיום ההמראה ועד יום הנחיתה בארץ גם אם הוא בבוקר שלמחרת סיום הטיול. כל נוסע/ת צריך לבטח את עצמו על פי צרכיו האישיים, גילו ומצבו הרפואי. ביטוח ניתן לעשות דרך חברת ביטוח, קופת חולים או פספורט כארד וכו'. מומלץ לבדוק אם יש אפשרות לכלול בפוליסה אפשרות לביטול מכל סיבה שהיא וביטוח כנגד מגפת הקורונה  וכן אם יש צורך בתוספת לביטוח אתגרי על פי האטרקציות והסיורים המתוכננים.

כמה מזוודות ניתן לקחת לנסיעה?
ניתן לקחת מזוודה אחת לכל נוסע עד 23 ק"ג ותיק עלייה למטוס לכל נוסע עד 8 ק"ג. חריגה ממשקל זה עלולה לגרור עלות נוספת של חברת התעופה. העלות שונה בין חברות התעופה אולם היא בהחלט משמעותית.

האם ניתן לקחת מזוודה אחת ל-2 אנשים?
 ניתן לקחת מזוודה אחת לנוסע,  במידה ולוקחים מזוודה אחת ל-2 נוסעים יש לקחת בחשבון שמשקל המזוודה לא חורגת ממשקל המזוודה המותר לאדם אחד בלבד. (קרי 23 ק"ג).

האם יש המלצה למזוודה מסויימת?
החברה ממליצה על מזוודה קשיחה שלא תינזק בקלות ומזוודה על גלגלים שלא יהיה קשה להתנייד אתה בבתי המלון במידה ואין שרות סבלות.

מה גודל המזוודות המותר?
 גודל מזוודות משתנה בהתאם להנחיות של חברת התעופה,  ניתן למצוא פרטים באתר של חברת התעופה הרלוונטית. בכל מקרה מדובר על גודל סטנדרטי על מנת שלא יגבו ממכם עלות נוספת ובעיקר ההקפדה היא על המשקל של המזוודות.

מהן ההנחיות לגבי תיק היד???
יש להקפיד מאד על גודלו ומשקלו של  תיק היד שמעלים למטוס. חברות תעופה רבות מאלצות נוסעים לשלוח את תיק היד לבטן המטוס אם הוא גדול מדי או אם משקלו עולה על 8 ק"ג . (בד"כ)

.מה קורה אם מזוודה ניזוקה בטיסה או לא מגיעה?
הלקוח צריך  לפנות לחברת התעופה לדווח על הנזק או האובדן ולהשיג את כל המסמכים הרלוונטיים ואף יטפל טלפונית במהלך הנסיעה מול חברת התעופה עד לקבלת המזוודה.

האם שעת טיסה יכולה להשתנות?
 מרבית הטיסות ממריאות בזמן, יחד עם זאת חשוב להתעדכן לפני הגעה לשדה בלוח הזמנים של הטיסה ולבדוק שאין שינוי באתר שדה התעופה. לינק לאתר רשות שדות התעופה נמצא בתחתית עמוד הבית באתר.

 מתי אקבל את כרטיסי הטיסה?
 כל הניירת לנוסעים שרכשו את הטיסה ממגה ישירות או באמצעות סוכן נסיעות  לרבות כרטיסי הטיסה ישלחו ללקוח במייל מסודר כשבוע ימים לפני הטיול ממגה או מסוכן הנסיעות שדרכו הוא נרשם.

מה צריך לבדוק בכרטיס הטיסה?
 יש לבדוק אם השם זהה לשם כפי שהוא מופיע בדרכון עם קבלת הכרטיס. שינוי שם לאחר כרטוס מחויבים בדמי שינוי לפי נהלי חברת התעופה. לכן צריך להקפיד כבר בעת ההרשמה על איות נכון.

האם צריך לעשות צ'ק אין מראש?
 אין חובה לעשות צ'ק אין מראש וניתן לעשות צ'ק אין בדלפקים בשדה התעופה. מי שמעוניין יכול לעשות מראש יכול לעשות זאת 24 שעות לפני הטיסה דרך אתר של חברת התעופה במידה ואפשרי. צק אין והושבה מראש ייפתרו ברוב המקרים את בעיית הישיבה יחד במהלך הטיסה.

האם מגה עושה את ההושבה?
 מגה אינה מבצעת הושבה ללקוחות . ההושבה בטיסות רבות אפשרית אך ורק כנגד תשלום נוסף לחברת התעופה.  על כל נוסע לבצע את ההושבה לעצמו.

האם אפשר לבחור מקום במטוס?
כאשר הנוסע מבצע את ההושבה לעצמו הוא בוחר את מקומו בטיסה על פי מצאי המקומות הקיים והפנוי.

מה מומלץ להעלות למטוס?
למטוס  מותר להעלות תיק עלייה עד 8 ק"ג לנוסע. מומלץ לעלות דברים שינעימו את הטיסה כמו ספרים, טלפון, תשחצים וכו'. ניתן לעלות תרופות אישיות, אוכל ומוצרים שנקנו בדיוטי פרי. במידה ויש ילדים בנסיעה גם נשנושים לילדים.

מה אסור לעלות למטוס?
אסור לעלות למטוס חפצים חדים, דברים שמוגדרים מסוכנים או נוזלים מטעמי בטיחות. לכל חברת תעופה יש את ההגבלות שלה.

האם כל השירותים במלון כלולים במחיר החבילה?
לא. בתי מלון נותנים שירותים נוספים בתשלום כגון: סבלות, שירות חדרים, מסעדה או בר, מיניבר, הזמנת תוכן בתשלום בטלוויזיה, טיפולי ספא וכדומה. הנוסע ישלם על כך ישירות לבית המלון לפני העזיבה.
בבתי מלון רבים קיים מס עירוני /מקומי שמשולם ישירות לבית המלון במעמד הכניסה לבית המלון.

כמה מיטות יש בחדר?
 בחדר זוגי מיטה זוגית או 2 מיטות נפרדות, בחדר לשלושה תוספת של ספה נפתחת או מיטה נוספת, ובחדר לארבעה 2 מיטות זוגיות או חדר זוגי שאליו תוכנסנה מיטות מתקפלות או מיטה נפתחת זוגית.

כמה נוסעים יכולים להיות בחדר?
החדרים מותאמים עד 4 אנשים בהרכב זוג+2, שלושה מבוגרים+ ילד. אנחנו ממליצים למשפחות בהן שלושה מבוגרים וילד ללון בשני חדרים.

האם ניתן לקבל חדרים צמודים למשפחות שנוסעות יחד?
בקשה לחדרים צמודים תהיה בגדר בקשה בלבד במועד ההזמנה . ולא נוכל להתחייב על כך. שכן קבלת החדרים תלויה במצאי החדרים הפנויים בבית המלון ביום ההגעה של הקבוצה. נשתדל שיהיו חדרים קרובים עד כמה שניתן.

 

האם שקע החשמל במלון זהה לארץ?
 בטיולים לאירופה רוב השקעים דומים לארץ מלבד באנגליה בארה"ב ודרום אפריקה שצריך להשתמש במתאם. בכל מקרה מומלץ להביא מטען אוניברסלי , ובמידת הצורך יסייע המלווה במציאת מתאם .

מהו מס עירוני /מקומי בבתי המלון ומי משלם אותו?
מס עירוני קיים בערים רבות בעולם . הוא נקבע על ידי הרשויות ומשמש לכאורה לצורך כיסוי הוצאות חריגות שנגרמות על יד י תיירים כמו ניקיון רחובות, טיפול בזיהום אויר וכו'. 
המס משולם על ידי הנוסע במעמד הכניסה לבית המלון.
גובה המס המקומי או העירוני משתנה מעיר לעיר ולעתים בין מלון למלון על פי דרוגו הרשמי.
בפרוט המחיר כולל של כל חבילה אנו מציינים בדרך כלל אם קיימת חובת תשלום של מס עירוני וגם את עלותו לאדם/לחדר ללילה .

מהם תנאי הביטול?
דמי הביטול כפופים להוראות חוק הגנת הצרכן. ניתן לבטל הזמנה בכתב תוך 14 יום מיום ההזמנה ולא פחות משבעה ימי עסקים לפני הטיול ב100 ₪ לאדם
דמי הביטול על כרטיסי מופעים/אטרקציות ואירועי ספורט הם דמי ביטול מלאים.
כאשר הנוסע מזמין חבילת תיור הכוללת גם מרכיבים נוספים יחולו דמי ביטול מלאים על מרכיב הכרטיס למופע/אירוע ספורט ודמי ביטול על פי המפורט בכל חבילה על המרכיבים האחרים.

תקנות והנחיות לגבי נגיף הקורונה שונות ממדינה למדינה ומשתנות בתוך כל מדינה על פי מצב התחלואה באותה מדינה. משרד הבריאות מפרסם באתר שלו את מצב המדינות (אדומות או ירוקות) ואת ההנחיות בנושא  בידוד ליוצאים ולחוזרים מכל מדינה. נא בדקו מהן ההנחיות הרלוונטיות בסמוך למועד היציאה .בנוסף- הקורונה הפכפכה ומתעתעת וייתכנו אילוצים תוך כדי נסיעתכם לרבות שינוי מועדי מופעים ואירועים ואף סגירת אתרים וביטול מופעים ואירועים עקב תקנות הקורונה. על כל נוסע לדעת זאת מראש ולקבל את האפשרות לשינויים אלו.
על הנוסעים לדעת כי אנו משלמים מראש עבור כרטיסי הכניסה וכי גם במקרים של ביטול או דחיית מופע /אירוע ספורט לא יושב הכסף ללקוחות עד לקבלתו מהספק בחו"ל או ישמש למופע שיתקיים במועד אחר.

האם יש  צורך בבדיקת קורונה לפני הטיסה ואם כן כמה זמן לפני הטיסה?
יש צורך בבדיקה 96 שעות לפני מועד היציאה . בחלק מהמדינות נדרשת בדיקה גם בנחיתה והמתנה לתוצאותיה בבית המלון ביום הראשון לטיול.

האם יש מגבלות על התקהלות באתרים שבהם אנו מבקרים?
הנחיות של ריחוק חברתי שונות ממדינה למדינה וכאמור גם בתוך המדינה וזאת על פי מצב התחלואה.
אנו ממליצים לנוסעים לנהוג על פי ההנחיות בכל מדינה אליה נוסעים .

מהם סדרי הניקיון בבתי המלון??
בכל מדינה יש תו ניקיון שבו בתי המלון צריכים לעמוד.
אנו מוודאים שבתי המלון המוזמנים עומדים בדרישות באותה מדינה.

האם יש צורך בעטיית מסיכה באתרי הביקור ביעד הנסיעה??
הנחיות בדבר חובת עטיית מסיכה  שונות ממדינה למדינה ומשתנות לפרקים  גם בתוך המדינה וזאת על פי מצב התחלואה. אנו ממליצים לנוסעים לנהוג על פי ההנחיות בכל מדינה אליה נוסעים .

מהו הדרכון הבריאותי??
כרגע הדרכון הירוק אינו אלא שם להמון כוונות טובות של משרדי בריאות וממשלות בעולם שמעוניינות למצוא את הדרך לייצר קפסולות תיירותיות בין מדינות ולהתגבר על המכשול העיקרי שהוא בידוד בכניסה לכל ארץ.
אנו מקווים כי הדרכון הירוק יתמלא בתוכן ואכן יהיו הסכמים כאלה מוקדם ככל האפשר. נדע לעדכן את הנוסעים בכל התפתחות שתהיה בנושא זה.

שלב ראשון:

בדיקת תוקף דרכון - בדוק שדרכונך בתוקף לפחות 6 חודשים מיום הטיסה.

בדיקת קורונה בארץ - הזמן בדיקה 96 שעות לפני מועד הטיסה . ניתן לבצע את הבדיקה בבית חולים (על פי רשימה שנמצאת באתר משרד הבריאות, או בשדה התעופה שם מחיר הבדיקה זול בהרבה. חובה להזמין תור מראש.

לינק לאתר משרד הבריאות ובו רשימת בתי החולים שבהם ניתן לבצע בדיקת קורונה לפני הטיסה:

https://www.gov.il/he/Departments/Guides/flying-to-israel-guidlines?chapterIndex=4

לינק לאתר Check2fly לבדיקת קורונה בשדה התעופה במחיר מופחת:

https://check2fly.co.il/auth

רכוש ביטוח רפואי ומטען כולל כיסוי קורונה - חובה על כל נוסע לרכוש ביטוח רפואי ומטען הכולל גם כיסוי אשפוז ן/אן בידוד בגין נגיף הקורונה ו/או דמי ביטול בגין ביטול נסיעה עקב מחלה.  הביטוח צריך להתאים לגילם של הנוסעים ולמצבם הבריאותי  ומומלץ לכן לרכוש אותו מסוכן ביטוח ולא באופן מקוון.

חייב להיות בפוליסה אישור על כיסוי קורונה באנגלית

שלב שני הכנות לקראת הנסיעה:

קיבלת את מסמכי הנסיעה כרטיס טיסה  ושוברים לבית המלון  ולסיורים שרכשת בדוק שהשם בכרטיס הטיסה ו מתאים לרשום בדרכון.

חשוב לזכור - כי במהלך 24 שעות לפני הטיסה עליך למלא הצהרת בריאות לרשויות בישראל באתר משרד הבריאות ולקבל מהם אישור במייל שאתה יכול לעלות למטוס (מומלץ להדפיסו)!

לינק לאתר משרד הבריאות בו ניתן למלא הצהרת בריאות לפני הטיסה:

https://govforms.gov.il/mw/forms/ExitFromIsrael@health.gov.il

שלב שלישי – שדה התעופה בארץ

עליך לוודא שיש עמך את המסמכים הבאים:

  1. דרכון בר תוקף ל- 6 חודשים.
  2. בדיקת קורונה שלילית (שבוצעה 96 שעות לפני מועד הטיסה)
  3.  אשרת כניסה ליעד במידה וצריך.
  4. הצהרת בריאות נוסע יוצא מישראל.
  5. כרטיס טיסה
  6. תעודת מתחסן או מחלים במידה ויש לך. (עברית /אנגלית)

שלב רביעי  ממריאים ארצה

הצהרת נוסע נכנס לישראל- 24 שעות לפני הטיסה ארצה יש למלא את הטופס באתר משרד הבריאות ולשמור אותו מודפס/ מצולם בטלפון הסלולרי עד ליציאה משדה התעופה בן גוריון.

לינק לאתר משרד הבריאות בו ניתן למלא הצהרת בריאות לפני הטיסה ארצה:

https://govforms.gov.il/mw/forms/Quarantine@health.gov.il

למקרה חירום אמתי בלבד, מספר הטלפון של חדר מצב במשרד החוץ בירושלים: + 972-2-5303155

                    זכרו כי בשדות התעופה ובמהלך הטיסה יש חובת לעטות מסיכה בכל זמן.